Joga dla początkujących

Czas trwania

Zajęcia trwają 85 minut.

Cel zajęć

Zapoznanie się z JOGĄ, dobrze spędzony czas tylko dla Ciebie.

Spodziewane efekty

Elastyczność i wzmocnienie mięśni, poprawa postawy i sprawności.

Czym jest Joga?

Joga wywodzi się ze staroindyjskiego systemu ćwiczeń fizycznych. Jest jedną z form rekreacji ruchowej. Joga którą proponujemy w naszym Centrum to system ćwiczeń fizycznych pozytywnie wpływających na ciało. Joga to zarówno rozciąganie mięśni i zwiększanie ich elastyczności, jak również ich wzmacnianie poprzez przyjmowanie pozycji zwanych asanami. Asany zwiększają ruchomość w stawach, likwidują przykurcze mięśniowe i kształtują nawyk prawidłowej postawy.

Zapraszamy na zajęcia JOGI w Mrokowie

Być może dla osób początkujących JOGA może wydawać się zbyt skomplikowana, ale w rzeczywistości jest dostępna dla każdego, niezależnie od sprawności fizycznej. JOGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH w SALUS Mroków to propozycja dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z JOGĄ, sprawdzić swoje możliwości, poznać techniki ćwiczeń oraz w zdrowy i aktywny sposób zadbać o swoje samopoczucie.

Przyjdź na zajęcia JOGI w Mrokowie i poczuj balans pomiędzy ciałem a umysłem. Nasze zajęcia prowadzone są pod okiem doświadczonej instruktorki. W ich trakcie nie tylko uczysz się jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, ale również wyrabiasz nawyk prawidłowej postawy ciała, wiesz, na co zwrócić uwagę podczas aktywności oraz masz możliwość zadawania pytań.

Zalety JOGI

  • Redukcja stresu: regularne praktykowanie JOGI pomaga w relaksacji i obniżeniu poziomu stresu.
  • Poprawa elastyczności i siły: różnorodne pozycje (asany) wzmacniają mięśnie i zwiększają zakres ruchu.
  • Lepsza koncentracja: skupienie i ćwiczenia oddechowe poprawiają zdolność koncentracji i jasności umysłu.

Przyjdź na zajęcia JOGI DLA POCZĄTKUJĄCYCH w Mrokowie i poczuj balans pomiędzy ciałem a umysłem.

Twoja aktywność pod okiem doświadczonych instruktorów

Przyjdź na zajęcia JOGI w Mrokowie i poczuj balans pomiędzy ciałem a umysłem. Nasze zajęcia prowadzone są pod okiem doświadczonej instruktorki. W ich trakcie nie tylko uczysz się jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, ale również wyrabiasz nawyk prawidłowej postawy ciała, wiesz, na co zwrócić uwagę podczas aktywności oraz masz możliwość zadawania pytań.

Praktyczne porady

  • Początek: Zacznij od krótkich sesji, na przykład 10-15 minut dziennie. Stopniowo wydłużaj czas praktyki.
  • Oddech: Skup się na równomiernym, głębokim oddechu. Oddech jest kluczowy w jodze, ponieważ pomaga w synchronizacji ruchów i relaksacji.
  • Słuchaj swojego ciała: Nie forsuj się. Joga to nie wyścig. Jeśli poczujesz ból, zatrzymaj się i skonsultuj z instruktorem.
  • Joga to droga do lepszego samopoczucia i harmonii ciała i umysłu. Zacznij powoli, słuchaj swojego ciała i ciesz się każdym momentem.

Skonsultuj się

  • kiedy chcesz dowiedzieć się więcej o zajęciach JOGI
  • kiedy chcesz zapisać się na zajęcia
  • kiedy nie wiesz, czy zajęcia JOGI są dla Ciebie

    Dowiedz się więcej

    Jak zacząć przygodę z jogą?

    JOGA jest doskonała dla osób w każdym wieku, o różnym poziomie sprawności fizycznej. Należy ćwiczyć rozważnie, biorąc pod uwagę stan swojego zdrowia. JOGA to stopniowa i uważna praca nad ciałem – ważna jest systematyczność ćwiczeń. Jogę ćwiczymy boso, na macie, w wygodnym stroju, kilka godzin po posiłku.

    Na początek warto zacząć od prostych pozycji. Warto już od samego początku zadbać o regularność ćwiczeń, to bardzo ważne w JODZE. Na naszych zajęciach dowiesz się wszystkiego.

    Joga w medycynie.

    Dzięki ćwiczeniom jogi możesz zniwelować stres, a także obniżyć napięcie emocjonalne. Jeśli chodzi o zdrowie fizyczne, to ćwiczenie jogi pozwala na rozciąganie mięśni i zwiększanie ich elastyczności, jak również ich wzmacnianie poprzez przyjmowanie różnych pozycji. Zwiększa także ruchomość w stawach, likwiduje przykurcze mięśniowe i kształtuje nawyk prawidłowej postawy.

    Jak przygotować się do zajęć?

    • załóż wygodny, nie krępujący ruchów strój
    • ćwiczymy boso – obuwie zmienne przyda się do przejścia z szatni na salę
    • ostatni posiłek spożyj minimum dwie godziny przed zajęciami
    • nie zaleca się picia wody podczas zajęć, po zajęciach czeka na Was woda z dystrybutora
    • możesz, ale nie musisz przynosić własnej maty do ćwiczeń
    • zapewniamy wszystkie pomoce do jogi
    • telefon wycisz lub zostaw w szatni
    • pamiętaj o pozytywnym nastawieniu do zajęć