Trening indywidualny

Czas trwania

Zajęcia trwają 50 minut.

Cel zajęć

Ustalany indywidualnie zależy od Twoich potrzeb i stanu zdrowia.

Spodziewane efekty

Zwiększenie siły i wytrzymałości mięśniowej, poprawa kondycji fizycznej, redukcja tkanki tłuszczowej.

Indywidualne podejście do Twoich potrzeb i celów treningowych.

TRENING INDYWIDUALNY to forma aktywności fizycznej dostosowanej do Twoich celów, umiejętności, stanu zdrowia oraz preferencji. Zindywidualizowane ćwiczenia są realizowane pod czujnym i doświadczonym okiem naszej instruktorki fitness. Razem z prowadzącą ustalicie realne cele treningowe, a na ich podstawie instruktorka opracuje plany treningowe. W dalszych etapach treningu prowadząca monitoruje postępy oraz motywuje do osiągania zamierzonych rezultatów. Dzięki treningowi indywidualnemu można efektywniej pracować nad poprawą wydolności fizycznej, siły mięśniowej i kondycji, redukcją tkanki tłuszczowej, poprawą postawy ciała, zwiększyć elastyczność i ruchomość, samodyscyplinę i motywację, a także samopoczucie oraz zredukować stres.

Trening personalny może być znacznie bardziej skuteczną i satysfakcjonującą drogą do osiągnięcia swoich fitnessowych celów niż samodzielne ćwiczenia. To również doskonała opcja dla osób potrzebujących pracy “jeden na jeden”, dodatkowej motywacji, wsparcia i odpowiedniej kontroli podczas treningów.

Podczas ćwiczeń wykorzystujemy sprzęt sportowy i rehabilitacyjny, np.: hantle, taśmy, piłki oraz obciążenie własnego ciała.

Trening indywidualny może obejmować różnorodne elementy:

  • ćwiczenia rozciągające,
  • ćwiczenia równoważne,
  • ćwiczenia z obciążeniem,
  • ćwiczenia kardio,
  • ćwiczenia wzmacniające mięśnie głębokie,
  • ćwiczenia interwałowe.

 

Podczas całego treningu instruktor nie tylko czuwa nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń, ale także motywuje i pomaga przekraczać własne ograniczenia.

Korzyści z treningu indywidualnego:

  • indywidualne podejście do Twoich potrzeb i umiejętności,
  • duża efektywność dzięki optymalizacji ćwiczeń,
  • wysoka motywacja,
  • poprawa techniki wykonywanych ćwiczeń,
  • stała ocena postępów.

Najważniejsze cechy treningu indywidualnego

  • Indywidualny plan treningu
  • Stałe monitorowanie postępów i techniki ćwiczeń
  • Bezpieczeństwo i elastyczność w doborze ćwiczeń
  • Bliska relacja oparta na zaufaniu i dyskrecji

Skontaktuj się

    Jak przygotować się do zajęć?

    • zastanów się czego oczekujesz od treningu – jakie realne cele chcesz osiągnąć,
    • na pierwszym spotkaniu omów z instruktorem swoje cele, poziom sprawności fizycznej, stan zdrowia (m.in. wcześniejsze urazy i kontuzje),
    • na trening załóż wygodny strój, buty przeznaczone wyłącznie do zajęć na sali ćwiczeń (ważne z powodu bezpieczeństwa ćwiczących!),
    • zabierz butelkę lub bidon z wodą (wodę można uzupełnić z dystrybutora),
    • telefon wycisz lub zostaw w szatni,
    • na miejscu zapewniamy maty oraz sprzęt do ćwiczeń,
    • pamiętaj o pozytywnym nastawienu do zajęć!